środa, 2 maja 2012

02.05.2012

Dzisiaj się obkupiłam w lupku że ohoo ;-) Lubię takie łowy, bo można dużo kupić i tanio .. Wgl w tym miesiącu kupiłam już 5 par butów.. I ostatnio kupiłam na all fajną koszulę i w reserved bluzkę normalnie szaleję :D Tak się składa że pocykałam i wam zaprezentuję moje łowy. 

Na początek miętowy pasek który mnie już kusił od wczoraj :) W połączeniu z miętową bluzką i jasnymi spodenkami będzie się ładnie komponował.

 


Kolejnym łowem jest sukieneczka floral od atmosphere jest urocza, ale troszkę dziwnie szyta.. ale w połączeniu z paskiem może być.. dodać do tego jeszcze leginsy i jest git ;-)


I różowy sweterek bolerko atmosphere, kolor mógłby być inny ale aj tam :)


Noo i sweterek w marynarskie pasy.. muszę go nieco udoskonalić ale to niebawem ;)



I teraz czas na buuutki :) 
ATMOSPHERE

noo i CLARCS


4 komentarze:

  1. identyczne brązowe sandałki znajoma sobie z anglii przywiozła, śliczne są i ten sweterek w paski- boski ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myślę nad sprzedaniem ich.. ale się zastanowię może bd chodziła hehe ;)

      Usuń