piątek, 30 marca 2012

30.03.2012

Dzień dziś minął szybko jak zwykle fazki ;-) Z Wok-u zaliczyłam i się cieszę bo recenzji wystarczyło się troszke pouczyć i 4 jest a za robienie zdjęć mi podniesie ocenę sorka.. Nie wiem jak to nie można się nauczyć kilka zdań o filmie..  Ale jak tam sobie inni chcą ich sprawa... Wypracowanie z polskiego też w miare chyba dobrze napisałam ale o efektach dowiem się jak sorka sprawdzi. Zostało tak mało do matury a ja jej nie czuję.. Biorę się chyba za ciągi.. bo muszę cokolwiek zrobić na jutro.. A potem może w simy popykam xp Byłam dziś u dwóch fryzjerów.. I albo ceny kosmiczne albo nie wiem co.. Jedynym rozwiązaniem dla mnie jest dekoloryzacja która ładnie się ceni i pasemka na które się zdecydowałam.. choć szczerze mówiąc wraz sie waham hehe ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz