piątek, 2 marca 2012

02.03.2012

mod : Paulina Nowosielska

Zdjęcie z wczorajszej weny na przerabianie zdjęć.. Dziś w szkole wpadłam na ciekawy pomysł na zdjęcia, a skłoniło mnie do tego wizyta w sklepie po 5zł, bo znalazłam w nim fajny gadżet. Chętnie jutro bym skoczyła zrealizować tą sesję, ale ta pogoda.. nigdy nie wiadomo czy deszcz czy słońce. Zwłaszcza że chcę pojechać też do Jelnicy, bo dawno nie byłam ale znając moje szczęście nie pojadę.. Ale mimo to mam nadzieję. Dzień w szkole minął w miarę szybko..Piątki po zmianie planu mam mega lajtowa, jedyna rachunkowość ale git.. Mamy weekend a ja już początek tego weekendu przespałam, jak zjadłam obiad to ucięłam sb drzemkę dopiero na 'Pierwszą miłość' wstałam.. A jutro będę zamulać bez Macia :* ale planuję nauczyć się wskaźników! O tak lekcje poodrabiam itd.. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz