poniedziałek, 1 października 2012

01.10.2012

Dziś pierwszy październik, na studiach mam jeszcze wolne, mam nadzieję że każdy poniedziałek będzie wolny.. Plan jak już wspominałam mam fajny :)
Wczoraj dzień chłopaka, mój Macio z prezentu zadowolony :) Byliśmy też na otwarciu stoku i na pizzy. Stok wg. mnie bez szału:D Potem zawieźliśmy Mateusza do jego mieszkanka, fajne i przytulne :)
W sobote byliśmy na 'Jesteś Bogiem' podobał mi się ten film, ale liczyłam na inne zakończenie. Dziś może obejrzymy 'Wyjazd integracyjny' albo poraz kolejny 'TEDa'. A jutro znowu Siedlce.. :)




2 komentarze:

  1. jestem ♥
    a u mnie komcie są zjebane i nie da sie skomentowac :C

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie wiem, bo wczoraj chciałam Ci skomentować, ale się nie dało i na fbl napisałam :)
      <3

      Usuń