poniedziałek, 15 października 2012

15.10.2012


New look.
Przyszalałam jak widać :) ale dobrze mi z tym, potrzebowałam jakiejś zmiany. Wykład z ekologii ? Szczerze nie wiem o czym był bo cały z Karoliną przepalałyśmy :* ale miło, miło :) Jutro pocykamy z Karoliną i Iloną :) może być ciekawie, i wesoło oczywiście.  Moja fryzjerka strasznie umie mi poprawić humor, dziś nic nie zdołało mnie zdenerować hehe. Kupiłam opaskę której dłuugo szukałam, i mam wkońcu taką jak chciałam, fundnełam sobie też nową kosmetyczkę..
Na sylwestra chciałam iść na bal, lecz mój chłopak mi powiedział 'wszytsko ustalone jedziemy w góry' także nowy rok spędzę w ukochanym Małym Cichym :) o ile nie będzie końca świata ;p

2 komentarze:

  1. Czasem dla samego siebie potrzebne są takie zmiany w wyglądzie ;) przypominasz mi mój pierwszy rok studiów, też sobie wtedy grzywkę zrobiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. hehe o proszę ;p mi się już znudziła :)

    OdpowiedzUsuń