wtorek, 23 października 2012

23.10.2012

Dzień minął mi dziś bardzo szybko, tylko angielski i wykład i ćwiczenia z elementów logiki :)
Chce mi się nowych ciuszków, a zwłaszcza sukieneczek które na allegro upatrzyłam ;p
A o to moje must have :  

Buszując po allegro szukałam jakiejś sukienki że tak powiem na święta. Zamarzyła mi się taka, rozkloszowana. Chciałam w kolorze beżu/ecru ale w moim przedziale budżetowym jest tylko czerwona ( są inne) bo ta z tej aukcji spodobała mi się najbardziej. 


Kolejną perełką którą chcę mieć w swojej szafie, jest baskinka. Ostatnio zresztą modna.. Pomyślałam że te powyższe kiecki, nadałyby się i na święta i np. na sylwestra. Tylko zastanawiam się nad kolorkiem. Kusi mnie kobaltowa, ale pudrowa jest równie urocza. Ale jak przyjdzie mi zamawiać to podejmę decyzję hehe. A wy jaką byście wybrali ?  





Ta bluzeczka za mną długo już chodzi. Podoba mi się jej prostota i stonowany kolorek :)



A tą bluzeczkę w kolorach jesieni znalazłam dosłownie przed chwilą, i bardzo mi się spodobała zwłaszcza że pasowałaby mi do nowych leginsów ;p



Teraz tylko czekać na przypływ gotówki na koncie i można zamawiać :)

2 komentarze:

  1. Ja też poluję na rozkloszowaną czerwień, tylko wybrałabym taką prostą z zaokrąglonym dekoltem i bez guzików ;) a co do baskinki fajna jest ta pudrowa, taka elegancka, ale kobaltowa jest znowu wyraźniejsza ;) I również czekam na jakieś wpływy na konto ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Rozkloszowanych na allegro jest pełno np. http://allegro.pl/ds-3rzbm-cudna-rozkloszowana-rekaw-3-4-sukienka-38-i2717946669.html ale ceny niektórych są wysokie, a akurat cena tej spełnia moje możliwości ;p

    OdpowiedzUsuń